Obserwatorzy

czwartek, 28 maja 2015

Liebster Blog Award. Poznaj grey_eyes

Baaardzo długo nie pisałam i dzisiaj niestety też nie ma nic o włosach. Nie mam czasu na nic, studia i praca pochłaniają cały mój wolny czas. Włosami też ostatnio nie mam czasu się zajmować przez co są w opłakanym stanie. Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się udokumentować NDW :) A jak na razie, w przerwie od nauki przed jutrzejszym egzaminem postanowiłam wziąć udział z zabawie do której zostałam nominowana. Uznałam, że to będzie dobry pomysł ponieważ nigdy nic o sobie nie pisałam więc teraz będę miała okazję :) Zostałam nominowana przez dwie osoby dlatego też podzielę ten post na dwie część i odpowiem na każde z  pytań :)

Zacznę od nominacji, która była pierwsza, czyli od bloga Marty :)

1. Chciałaś się kiedyś obciąć na chłopczycę i dlaczego?
Nigdy nie chciałam ale kiedyś padłam ofiarą fryzjerki i stało się :) Nigdy więcej!

2. Jaki jest twój ulubiony współczesny wykonawca?
Nie mam konkretnego ulubionego wykonawcy, słucham wszystkiego co mi wpadnie w ucho. 

3. Jaka jest twoja ulubiona kuchnia?
Polska. 

4. W jakim kolorze pokoju czujesz się najlepiej?
Najlepiej fiolet połączony z jakimś innym kolorem :)

5. Podobają Ci się afrykańskie loczki?
Nie bardzo.

6. Najlepsza pora na czytanie książki?
Każda :)

7. Czy twoi znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Najbliżsi wiedzą

8. Wolisz herbaty ziołowe czy owocowe?
Owocowe

9. Lubisz pomadki bezbarwne czy kolorowe i dlaczego?
Kolorowe, lubię swoje usta i lubię je podkreślać.

10. Twoje ulubione miejsce na wakacje?
Wszędzie, gdzie da się wyspać

11. Zamierzasz używać w przyszłości kremów przeciwzmarszczkowych czy godnie się zestarzeć?
Pewnie będę używać, panikowałam jak zobaczyłam pierwszy siwy włos, co dopiero będzie jak zobaczę zmarszczki :D

I kolejna nominacja :)

1. Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby? 
Sukienki/ spódnice 

2. Jaki typ literatury preferujesz?
Tutaj podobnie jak z muzyką, lubię wszystko co mi wpadnie w ręce

3. Na jaki kosmetyk do pielęgnacji włosów byłabyś w stanie wydać najwięcej?
Chyba na dobrą i wydajną maskę

4. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? 
W zauroczenie owszem, miłość to bardziej skomplikowana sprawa :)

5. Kawa czy herbata? A może coś innego? 
Kiedyś bez dwóch zdań kawa, teraz wyłącznie herbata

6. Chciałabyś mieszkać w innym kraju niż Polska? Jeśli tak, to w jakim?
Nie chciałabym. Kocham Polskę i nigdy bym stąd nie wyjechała na stałe.

7. Dlaczego założyłaś bloga? 
Stwierdziłam, że skoro inni mogą to czemu  ja  bym miała tego nie zrobić :)
8. Jaki był Twój najgorszy kosmetyczny bubel?
Odżywka z Elseve, miałam po niej tłuste strąki. 

9. Lubisz gotować? Masz swoje popisowe danie?
Uwielbiam :) Chyba najlepiej wychodzą mi naleśniki ze szpinakiem 

10. Byłaś kiedyś na festiwalu muzycznym? Jeśli tak, to na jakim?
Nigdy nie byłam. 

11. Zostajesz zesłana na bezludną wyspę i możesz zabrać ze sobą tylko jeden kosmetyk pielęgnacyjny. Co by to było? 
Maska Kallos, nada się i do mycia i do pielęgnacji :)

To by było na tyle, niestety nie mam czasu na dalsze nominacje i wymyślanie pytań, musicie mi wybaczyć :)
Tak jak mówiłam, postaram się dodać w tym tygodniu wreszcie niedzielę dla włosów
A na koniec mogę wrzucić zdjęcie moich włosów sprzed dwóch tygodni. Obecnie są w gorszym stanie, zupełnie odpuściłam olejowanie, skończył mi się olej i nie mam czasu kupić nowego :D Dzisiaj zrobiłam pierwszy raz treściwą maskę od dwóch tygodni. Na zdjęciu obok mnie stoi siostra mojego chłopaka. Chciałam zrobić z nią zdjęcie, żeby porównać długość naszych włosów :D Mogę dodać, że ona o swoje nie dba zupełnie i nie daje się namówić na pielęgnację :(


Pozdrawiam ciepło :)

3 komentarze:

  1. Fajne odpowiedzi :) Nominacja ode mnie :) Zapraszam do zabawy :) http://intheeyesofthesky.blogspot.com/2015/05/liebster-blog-award-2015.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dba, a wyglądają na bardziej zdrowe od Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, nie dość, że z natury ma gęste i grube to nigdy nie malowała ani nic z nimi nie robiła :D moje o wieeeele więcej przeszły dlatego wyglądają jak wyglądają :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wasze komentarze. Każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny i pomocny w dalszym prowadzeniu bloga :)