Obserwatorzy

niedziela, 22 lutego 2015

Niedziela dla włosów: 1

Dzisiaj pierwsza niedziela dla włosów na moim blogu. Co prawda wszystko co zrobiłam dla włosów było w piątek ale nie miałam czasu tego opisać ani wstawić na bloga.
Mimo, że jestem włosomaniaczką od ponad roku nigdy świadomie ich nie oczyszczałam. W piątek zrobiłam to po raz pierwszy a potem nałożyłam na nie maskę, w którą wpakowałam wszystko co miałam po ręką.

Tak jak mówiłam, na początku oczyściłam dokładnie włosy barwą pokrzywową. Następnie nałożyłam na nie maskę w której znalazło się wszystko co miałam w domu, niestety nadal czekam na paczkę z półproduktami. Jako, że rozpoczęłam akcję denko jako podstawę do maski zużyłam resztkę maski Gloria, dodałam do niej też Kallosa czekoladowego, żeby uzupełnić ją chociaż trochę o proteiny. Następnie dodałam po trochu gliceryny, witaminy E w płynie, oleju lnianego, nafty i miodu. Zależało mi na tym, żeby dociążyć i nawilżyć włosy jednakże dociążenie nie za bardzo wyszło. Maska jednak wyszła za rzadka, Gloria sama w sobie jest wodnista. Dodałam więc na koniec 2 łyżki mąki ziemniaczanej.

Maskę, jak każdą, trzymałam pod czepkiem ok pół godziny. Już przy zmywaniu włosy były bardzo śliskie co w przypadku moich włosów rzadko występuje. Jak zawsze rozczesałam lekko wilgotne włos i zabezpieczyłam końcówki serum z Marion. Kiedy wyschły prezentowały się tak:



11 komentarzy:

  1. cóż za piękną gęstość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to sprawka grubości, z gęstością słabo :)

      Usuń
  2. Ale śliczna fala! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że taka pielęgnacja służy Twoim włosom. Cieszę się, że widzę kogoś kto dopiero rozpoczyna blogowanie, nie jestem sama :) Piękne i gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne włosy, dość podobne do moich. Chociaż ja mam zdecydowanie mniejszą objętość włosów. Miło spotkać kogoś o podobnym kolorze, długośdłui sktęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Strasznie mnie dziwi to, że wszyscy tu chwalą je za gęstość chociaż w kucyku mam ok 8 cm, po prostu dobrze wyglądają z tyłu :P

      Usuń
  5. Śliczne włosy :) Piękna objętość u mnie wczoraj w niedzieli dla włosów też gościł pierwszy raz olej lniany i chyba się polubimy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejuję lnianym już jakiś czas, do masek też go często dodaję :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za wasze komentarze. Każdy z nich jest dla mnie bardzo ważny i pomocny w dalszym prowadzeniu bloga :)